زنانه ترین اعترافات حوا

فرهنگی-هنری- ادبی

زنانه ترین اعترافات حوا

فرهنگی-هنری- ادبی


باور نمی کنی که چقدر خسته است ،دست ِ من
باور نمی کنی که به کجا ها امید بسته ام

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:28 ب.ظ http://varina.blogsky.com

سلام.خسته نباشیددوست عزیزکمی تکلیف تونو روشن کنید میخواید جملات کوتاه بنویسید یا شعر،بعضی از اشعارتون هم ناقص گذاشتید،اما روی هم رفته حس خوبی دارید،به حس من نزدیکه واسه همین کامنت گذاشتم.به من سر بزنید شاید مورد استفاده تون باشه .بامید دیدار.

آقای محسن تکیف من رو احساس همون لحظه ام برای نوشتن مشخص میکنه . ممنون که وقت گذاشتید و مطالعه کردید. به روی چشم به وبلاگتان سرخواهم زد .

مهدی پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام خوبی؟
چرا اسمت و گذاشتی حمید؟
حال و احوالاتت خوبه

خوبه یه مدتی بنا به دلایلی نامم تغییر پیدا کرده بود الان باز خودم هستم با اسم خودم . ممنونم دوست قدیمی ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد