زنانه ترین اعترافات حوا

فرهنگی-هنری- ادبی

زنانه ترین اعترافات حوا

فرهنگی-هنری- ادبی

قصه ی من

 

 تاکی بخوانم تو را به خویش ؟

 باصدایی گرفته و نفسی بریده

 امیدم ناامید شد وهیچگاه عطرپیراهنت را باد نیاورد....

 هرروز چشم براه جاده ی بی انتهای انتظارم

 بااحساساتی پراز درد و چشمانی پراز اشک

 نه من یعقوبم و نه تو یوسف و نه اینجا کنعان....

 ما فراموش شدگانیم که در عمق خاطره ها مدفونیم.............

نظرات 2 + ارسال نظر
a دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:30 ق.ظ

زیبا بود . ای کاش فراموش شدگان هم درعمق خاطره ( هایشان) به سادگی و زیبایی نوشته ها باشد.

محسن جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:39 ب.ظ http://varina.blogsky.com

سلام دوست گرامی.امیدوارم کامنت قبلی ام خاطرتون رو مکدر نکرده باشه.من هم با حسم مینویسم وبا حسم براتون کامنت گذاشتم. از اینکه برگشتیت و دوباره نوشتید خوشحالم. امیدوارم ایام بکام باشه. ضمنا سال نو رو تبریک عرض میکنم در پناه خداوند باشید.

نه من آنقدرها زیبا هستم

نه تو آنقدرها عاشق

از من و تو

افسانه ای به جا نخواهد ماند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد